-->

tirsdag 13. desember 2011

Xbox 360 spaker er det beste som har skjedd ever!

Grunnen er rett og slett fordi du kan plugge dem inn i dataen og bruke de som en spill konsoll.
 Jeg har en sånn med ledning og en svart wireless som jeg bruker på xboxen <3

Jeg holder på å runde ett av mine desidert mest elskede spill, the Legend of Zelda - Ocarina of Time. Det er det beste Zelda spillet, sammen med Twilight Princesess. Jeg har Ocarina of Time til gamecuben min også og der har jeg alt på alle tre filene som man kan ha, jeg har tilbragt mange mange timer på dette spillet, så herlig er det. WoW, Pokèmon og Modern Warfare er de 3 andre som jeg har ett sånnt forhold til, herlige spill!

Nå har jeg nettopp drept King Dodongo som er finale bossen i Dudongo Cavern, den andre dungeonen i Ocarina of Time!

Jeg er enda kjempesliten etter i går, jeg sov jo helt til halv tolv! :( Så i morgen skal mobilen ringe klokka 7 sånn at jeg ikke forsyver døgnet mer.
Link (som jeg kalte Heike) poserer foran hodet til King Dodongo 

Jeg skulle likt å sett dette spillet med  oppgradert grafikk, til Wii vel og merke, ikke den idiotiske 3DS'en...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar