-->

onsdag 25. mars 2015

Platy "babyene" mine

Platy babyene mine er nettopp det, mine små som er født og oppvokst i mitt akvarium. Alle disse fire er jenter som har ved flaks og sans for å gjemme seg vekk fra de voksne, klart å vokse opp å er nå utenfor fare. 
Og her er de:
 "Johnda" Hun skulle hete John (Sherlock) men var ei jente så da ble det Johnda. Den første babyen.
 Søstre med noen uker forskjell i alder. Johnda øverst og Benedicte nederst.
 Johnda.
 Benedicte. Også etter Sherlock (skuespilleren) Men hun er jente hun også.. 
Heike's Coral - Hun er så pen med de svarte flekkene og mer gul-oransje farge. 
Johnda - Coral og den ene hannen min i bakgrunnen. 
 Johnda med Benedicte-fotobombe.
Benedicte er en litt rund fisk, hun spiser godt da. 
 Fine Coral <3
 Coral og HP foran kokos hulen.
Coral og HP. HP hadde ikke så sterk farge her enda.
HP "Hidden Power" 
En liten luring, hun er nå en slags oransje, men som liten var hun svart og er kjempe flink å gjemme seg. Hun har en interessant svart strek på begge sider. Hun er også den yngste og på bildet er hun nettopp blitt stor nok til å svømme fritt blant de voksne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar