-->

mandag 6. april 2015

En hard kamp - tur 5 Mars.

Forsinket innlegg om i går, jeg hadde ikke overskudd da, så det får komme nå.

Kampen mot kiloene og veien til ett mer aktivt liv er veldig tøff og vi ble satt litt tilbake når det kom en liten kuling uka før påske.

Men i går fikk vi oss ut igjen, det blåste skarpt, men Keiron var ved godt mot. Og jeg tenkte at jeg burde ha lett etter lua mi! Den blir med på neste tur, tro meg. 
Turen gikk opp til rema, hvor Keiron skulle få snuse rundt og få bruke nesen. Jeg gikk bare bak han som ett påheng og han likte det godt.

Gutten er flink
"Nei jeg gjeter ikke biler, mamma!" 
Men han kikker gjerne
*snuse*
*mer snusing*
Pause, han er blitt så flink å sjekke med meg og får skryt hver gang ja. Flinke Keiron! hehe.
Lede mor i en vanndam på størrelse med en liten innsjø gjør han også..
Han måtte sette seg for å se på bilene som kom susende på veien ja. 
Stoppet og betraktet vinden som blåser bortover plassen.
Bak rema fant Keiron en snøflekk, her i kjent stil.
 Snø er bra saker syns Keiron.
En liten hvil før vi gikk hjemover. 

På veien hjem møtte vi på Merethe, da satt/lå Keiron stort sett fint å ventet mens vi pratet. Han er riktig så flink gutt. Når vi kom hjem måtte han i dusjen og det var ikke så veldig kult. Men han er flink der også og med litt overtalelse hoppet han selv opp i badekaret.

Resten av kvelden gikk med på å slappe av og spille Furry-Paws - og det med god samvittighet! :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar