-->

fredag 10. april 2015

Ut på tur, aldri sur (Neida, går ikke tom for ideer til overskrifter) med video

Vi kom oss ut i dag også vi. Jeg hadde ikke kamera med de siste gangene. Men i dag ble det med. Vi gikk til Rypklubben og været var tålelig fint, litt frisk bris og det små haglet en liten stund der. Når vi kom hjem, rett etter jeg lukka døra nesten, så begynte det å snø så tykt at jeg hadde problemer å se naboene på nedsiden her!

Dagens bilde serie
Keiron venter "tålmodig" mens matmor tar på magebeltet. Sekundet etter ulte han!
Begynnelsen av veien som går til klubben. Keiron sniffer ivrig.
En samling spor (Ingen av dem er Keiron sine)
Fint vår vær - vi bor i Finnmark så det kan fort snu, spesielt nå. 
Viktig å rulle seg der det er snø!
"Deilig!"
Må jo vise at han har fine, hvite tenner :p
Denne syns Keiron var litt skummel (Helt til han hadde utforsket den, da måtte den innvies med litt tiss) 
Og matmor syns det var skummelt høyt utenfor vernet. 
Keiron syns ikke det var skummelt...
Rene daredevil'n jo! 
Nesten nede på flat mark nå.
Sånn der selfie..
Keiron leder an
Måke-Per?
Helt hit gikk vi før vi snudde.
 Pust i bakken, den føltes veldig lang. Keiron sitter å kikker.
Nesten på toppen! 
 Keiron ploger rett gjennom søledam etter søledam... 
 Fornøyd fjes vel hjemme igjen! 

Video snutt av Keiron som trekker meg:







2 kommentarer:

  1. Så fine glade bilder. Ser ut som dere har det kjempe fint. Blir i godt humør :)

    Betine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)

      Må jo ta litt bilder fra turene syns jeg. Og så er det fint å ha ett sted å skrive litt om det. Da har jeg noe å se tilbake på senere ikke sant.

      Slett